Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri

Adresse: 10330 Natural Bridge Rd, St. Louis, MO 63134.
Telefon: 44265500.
Webseite: hilton.com.
Spezialitäten: Hotel.

Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 2676 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.7/5.

Ort von Hilton St. Louis Airport

Das Hilton St. Louis Airport ist ein Hotel, das besondere Aufmerksamkeit verdient. Dieses Hotel ist bekannt für seinen hervorragenden Service und seine komfortablen Unterkünfte. Es befindet sich an einer bequemen Lage, nämlich bei Adresse: 10330 Natural Bridge Rd, St. Louis, MO 63134.. Dieses Hotel ist sehr einfach zu erreichen, egal ob Sie mit dem Auto oder mit öffentlichen Verkehrsmitteln anreisen.

Das Hilton St. Louis Airport verfügt über moderne Einrichtungen und Annehmlichkeiten, die sich perfekt für Geschäftsreisende und Urlauber gleichermaßen eignen. Das Hotel bietet eine Vielzahl von Zimmerkategorien an, von Standardzimmern bis hin zu luxuriösen Suiten. Alle Zimmer sind komfortabel eingerichtet und mit hochwertigen Annehmlichkeiten ausgestattet, wie beispielsweise kostenloses WLAN, Flachbildfernseher und ein Klimaanlage.

Ein weiterer Vorteil des Hilton St. Louis Airport ist seine Nähe zum Flughafen. Wenn Sie also einen Flug haben, ist dieses Hotel eine hervorragende Wahl. Das Hotel bietet einen kostenlosen Shuttleservice zum und vom Flughafen an, was Ihnen eine bequeme und stressfreie Anreise ermöglicht.

Das Hotel verfügt auch über ein Restaurant, eine Bar und einen Fitnessbereich. Im Restaurant können Sie eine Vielzahl von Gerichten genießen, von lokalen Spezialitäten bis hin zu internationalen Köstlichkeiten. Die Bar ist ein großartiger Ort, um einen Drink zu genießen und den Tag ausklingen zu lassen. Wenn Sie sich fit halten möchten, können Sie den Fitnessbereich des Hotels nutzen, der rund um die Uhr geöffnet ist.

Es ist wichtig zu erwähnen, dass das Hilton St. Louis Airport von anderen Reisenden hoch bewertet wurde. Es hat insgesamt 2676 Bewertungen auf Google My Business erhalten, mit einer durchschnittlichen Meinung von 3.7/5.. Viele Gäste haben die Freundlichkeit des Personals, die Sauberkeit der Zimmer und die Bequemlichkeit der Lage hervorgehoben.

Bewertungen von Hilton St. Louis Airport

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
JockelMary

War hier zu einem Kongress, der im gleichen Hotel stattfand. Normales Business-Hotel, nichts Besonderes, aber auch keine größeren Beanstandungen. Großes Zimmer, zu weiche Betten, gute WiFi-Internetverbindung gegen Bezahlung. Kühlschrank im Zimmer ist leer, keine Einkaufsmöglichkeiten in der Umgebung. Keine Möglichkeit, das Zimmerfesnter zu öffnen. Gutes Frühstücksbüffet. Weiter Weg bis downtown St. Louis. direkt am Flughafen, ohne, dass einen der Fluglärm stört. Parken kostes 10 $ pro Tag.

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Ralf-Fi

Bin jetzt innerhalb von 2 Wochen das zweite Mal in diesem Hotel zu Gast nach vielen anderen Versuchen in der Stadt kann habe ich mein Lieblings Hotel gefunden.Hier stimmt alles das Hotel Team Top motiviert für ihren Job was man nicht in allen Hilton sagen Das Frühstückbufett Top es fehlt an nichts auch die zu Downtown mit Metro vom airport schnell und günstig zu erreichen.Top Adresse danke bis zum nächsten Mal HH DIA Ralf F.||

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Big Shawani
4/5

Netter Service, gutes, ruhiges Zimmer, gutes Bett. Ein Wasserrohrbruch am Morgen der Abreise bereitete Schwierigkeiten für das gesamte Hotel.

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Jen Diacou
1/5

Edited to add that I was contacted by Hilton and they made the situation right. All places go through some issues and I think a company shows its true colors with how they resolve it. Well done, Hilton. I would stay again.

I wouldn’t recommend this hotel for families. I booked a room with 2 beds. Upon arrival I was told that those rooms were sold out and rooms were on a first come, first serve basis. What’s the point of taking a reservation for a room type if you aren’t going to honor it? Then it took an hour for bed linens to be brought to our room for the pull out sofa. In fairness, it was a very busy weekend at the hotel, but it was a late night for my kids. Overall the hotel is in need of upgrades. The pull out sofa had several visible stains. The ice machine on our floor didn’t work and there was no heat in the pool. The only good thing I can say is that the heat and air in the room was really quick and accurate.

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Stacy Peacock
1/5

I stayed at the Hilton St. Louis Airport hotel in October of 2024. It was the worst experience I’ve had as a wheelchair user to date. I booked an accessible room. I got asked at check in if I needed it-as I was sitting there in my wheelchair! Then I got told because I had a two night reservation and they were booked for the weekend, I would have to check out of my first room on the second day and check into a second room. I asked if they made leg users do that and was told no. I told them to cancel the second day and refund my money for the second day. I still have not gotten the refund. Then I was told due to construction the front parking lot was closed and I would have to park in the back of the hotel, but there was not a wheelchair accessible entrance back there. So I would have to wheel myself all the way around the building and the construction into the traffic to come to the front of the building. The accessible room was barely that. I had to wheel through two wings on thick carpet to reach the room. The bathroom had grab bars but they placed a table in front of the toilet so I did not have enough room to transfer onto the toilet. The bath tub had no shower chair or bench and there was not one staff could provide me. I would not recommend staying here.

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Joe R

I make it a point to spend the extra money to stay at better Hilton brands. Especially, in airport areas where the wear and tear occurs quickly.||I spend this extra money as I prefer to check in to a room where there is no indication that someone was there prior to me. ||My recent visit to the STL Hilton checked off the 'extra money' box, but not much else. The front desk staff was fine. The bar staff were fine. Parking was a bit wonky as construction was occurring on property. I get that. It is fine. ||All of the above said, the room showed the wear and effects of many a previous guest. Photos attached speak greater than words.||I was disappointed.

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Amy

Positive: Close to airport, with shuttle service Negative: I had 5 hours between flights, so I booked a room to get a quick shower and few hours of good sleep. The hotel is under construction. The water was COLD and the room was even colder. The "boiler was out" is the explanation I got from the front desk.

Hilton St. Louis Airport - St. Louis, Missouri
Gerald Hartling
5/5

This hotel is literally located across the street from the airport. They provide a free shuttle to the airport that runs every 30 minutes 24/7. I was able to get to the airport and to my gate in 25 minutes. The hotel is well-suited for both business and leisure guests, providing easy access to major highways and local attractions.
My only suggestion is that they add mini fridges to the rooms.
Currently, there is a lot of construction. They are adding another building and redoing the parking lot out front. This wasn't disruptive, and I didn't hear anything.

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